חשבון משפחתי כפי שמופיע בתנאי השימוש
חשבון משפחתי
משתמש קיים אשר נרשם לשירות באמצעות מספר הנייד שלו ישמש כבעל החשבון הראשי בחשבון המשפחתי. בעל החשבון הראשי רשאי לנהל מספר חשבונות נוספים הרשומים תחת חשבונו, ובמסגרת זו רשאי לבצע פעולות כגון בדיקת יתרות וטעינות עבור המשתמשים הרשומים תחתיו.
ניתן לצרף לחשבון המשפחתי רק משתמשים שכבר נרשמו לשירות.
הוספת משתמשים לחשבון המשפחתי אפשרית בשתי דרכים:
(א) בעת רכישת יותר מ-eSIM אחד – כאשר מוזנים פרטי יותר מנוסע אחד, הנוסעים הנוספים יצורפו אוטומטית לחשבון המשפחתי של הנוסע הראשון, שיהיה החשבון הראשי.
(ב) מעמוד “המשתמשים בחשבון" – ניתן להוסיף משתמשים נוספים תחת החשבון הראשי, בתנאי שאותם משתמשים כבר רשומים לשירות. אם אינם רשומים, יש לרכוש עבורם eSIM ולאחר מכן לצרפם לחשבון.
בכל אחת משתי הדרכים המפורטות לעיל, יש להזין את מספר הנייד של כל משתמש. אל מספר זה יישלח קוד אימות חד-פעמי (OTP), ורק לאחר הזנת הקוד הנכון תושלם הצטרפותו לחשבון הראשי.
יובהר כי משתמש אשר מוסר את קוד האימות שנשלח לנייד שלו לבעל החשבון הראשי, מביע את הסכמתו לכך שבעל החשבון הראשי יוכל לצפות ביתרתו בכל עת, וכן לבצע טעינות עבורו – עד למועד הסרתו מהחשבון המשפחתי.
כל מספר נייד יכול להיות משויך לחשבון ראשי אחד בלבד. לא ניתן לפתוח יותר מחשבון משפחתי אחד עבור אותו מספר נייד, ולא ניתן להשתייך ליותר מחשבון ראשי אחד במקביל.
במקרים שבהם משתמש קיים תחת חשבון ראשי 1 ומתווסף לחשבון ראשי אחר 2 - אותו משתמש יירשם תחת החשבון הראשי 2 ויוסר באופן אוטומטי מהחשבון הראשי 1.
ניהול החשבונות הרשומים תחת החשבון הראשי - בדיקת היתרות וביצוע הטעינות אשר יבוצעו על-ידי בעל החשבון הראשי יהיו באחריותו הבלעדית. החברה לא תישא באחריות לפעולות שיבוצעו על-ידי בעל החשבון הראשי בשם המשתמשים הרשומים תחת חשבונו, לרבות בדיקות יתרה וטעינות שבוצעו עבורם.
בעל החשבון הראשי יוכל להסיר בכל עת, בעמוד המשתמשים בחשבון, כל משתמש הרשום תחתיו .
משתמש רשאי בכל עת לבקש להסיר את עצמו מהחשבון המשפחתי אליו שובץ. הסרה זו תנתק את הקשר בין החשבון הראשי לחשבונו, ומאותו רגע לא תתאפשר לבעל החשבון הראשי גישה לבדיקת יתרותיו או לביצוע טעינות עבורו.
משתמש שרוכש eSIM חדש עבור מספר נייד שכבר משויך לחשבון משפחתי – יוצג באותו חשבון ראשי עם מספר ה-eSIM החדש, בהתאם לעדכון שבוצע.